Pages

Tuesday, August 10, 2010

Selamat datang Ramadan....

Ya Allah



Jadikan aku di bulan ini kesabaran yang tinggi,
Untuk aku menahan nafsu godaan dunia..


Jadikan aku di bulan ini kekuatan diri yang teguh,
Untuk aku beramal ibadat kepadaMu..


Jadikan aku di bulan ini keikhlasan yang tulus,
Untuk aku mencari keredaanMu..


Jadikan aku di bulan ini hambaMu yang bersyukur,
kerana Engkau menemukan ku kembali dgn bulan Ramadan..







Salam Ramadan semua,

Di bulan mulia ini, marilah kita berlumba-lumba mempergandakan pahala puasa.

Sesungguhnya bulan ini adalah bulan yang dilimpahkan segala kerahmatan dan kasih sayang Allah kepada hamba-hambanya. Pesanan ini adalah ingatn untuk saya dan kawan-kawan sekalian..



Selamat menunaikan ibadah puasa kepada semua. Jangan poteng yer !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...