Pages

Monday, August 9, 2010

After 7 months...



Fuh.....lama giler tak update blog ni... dh bersawang dah...
sekarang ni boleh la update selalu blog..dgn masa yg bergitu free sesangat..tak la sibuk seperti selalu.

setelah sekian lama tak update..byk cerita tak update...
about my friends... dh ader yg kawin...
about my career.... dh bertukar jauh di selatan tanah air
about my holiday... yeh..dh jejak kaki di tempat lain...


Blog ni campur aduk semua...insyaallah, saya akan cuba publish kan yg bermanfaat di blog ini.
cerita-cerita yg berfaedah...cerita pengajaran...dan cerita-cerita ilmu dunia dan akhirat...

to all my friends yg belum tahu lagi...
saya sudah berpindah di Johor Bharu..
Kerje Baru...kenapa tukar???
Sebab saya nak belajar bende baru...
Tempat lama bukan tak best....
Tapi kita kena move forward for our career
Searching new life..



This pic from my office..tinggi tu..tingkat 33A or 34..
Boleh nampak tambak johor dan singapore..




Oh yer..pagi tadi saya telah eksiden dgn tiang..abis kete saya.. Tahun lepas 2 hari sebelum puasa, cermin tingkap pecah di sebabkan pemesin rumput yang tidak berhati2 ketika memotong mesin rumput..tu baru dpt kete 5 bulan... tapi untuk tahun ni, 2 hari sebelum puasa jugak saya telah langgar tiang sebelum selekoh..kemek pintu belakang...ingatkan org langgar saya..tapi saya langgar tiang...cian Mr WSK saya tu....huhuhu...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...