Pages

Wednesday, August 17, 2011

Segmen Promosi Blog 500 Follower ke Bawah

Assalammaualaikum & salam sejahtera to all.

Terima kasih pada syaida kerana tag pada saya. Ok , ni merupakan promosi yg dibuat oleh anif kepada bloger-bloger yg mempunyai follower 500 ke bawah... saya pun tak sampai 20 pun... huhuhu.. memang sesuai la.. Sebab yer, saya bukan tak aktif nak update blog, tetapi kekangan masa dan saya tak dapat untuk curi masa meng 'update' selalu. Dan juga, link internet di atas awan ni sgt kurang memberangsangkan .Itu mungkin salah satu sebab saya kekurangan follower. hehehe

InsyaAllah lepas ni saya akan rajin meng'update' blog saya dgn informasi yg berguna untuk semua.

Ok, kepada mereka-mereka yg merasakan tak byk follower lagi, jom join segmen ni..mana tahu, tuah ayam nampak di kaki tuah manusia mungkin milik anda....

Tujuan Segmen:
Untuk meningkatkan jumlah follower 500 kebawah sahaja (500 ke atas,sori eh) dan memeriahkan blog korang sempena bulan puasa,kemerdekaan dan lebaran ini dengan tetamu yg hadir.. Tambahan pula, para blogger dapat jugak bertukar-tukar hobi sekaligus merapatkan hubungan silaturrahim antara satu sama lain.( saya copy from anif blog)

Saya pun nak join segmen ni dan kita ikut syarat-syarat penyertaan yer :



1)Follower Blog ini. -done-
2)Copy BANNER di atas.-done-

3) Paste kan ke dalam entri yang korang buat bertajuk " Segmen Promosi Blog 500 Follower Ke Bawah " -done seperti kat atas tu-


4) Di dalam entri itu haruslah ada :
  • Nama : ILYA AFIRINA
  • Hobi korang : berFB, membaca, melancong

5) Dah siap,tinggalkan LINK korang tu ke entri ini... Senang kan? -done (lepas post entry ni)-


6) Korang ada kebebasan untuk TAG kawan-kawan (pastikan mereka tahu ya)


i) G-ar (blum lagi kan 500 follower)
ii) acik
iii) huda

dan kepada mereka nak join segmen ni!!! good luck semua....






8 comments:

JumpZeera said...

nnt saya join eh! tunggu free sikit :)

ilya_afirina said...

okies2....
baik2..study dulu

Ariena Hisham said...

Salam. Datang dari Switzerland follow perkembangan awak :) Jom follow blog saya pulak. Like page sy skali tau :D TQ~

Link: http://nurulariena.blogspot.com/

Marina said...

dari itali travel ke mexico...salam perkenalan dari marina

http://marinafazli.blogspot.com/2011/08/segmen-promosi-blog-500-follower-ke.html

cik f1224h said...

singgh n follw.. dr NZ.. :))
selamat hari raye...
meh la fllow sye juge..;p

http://cikhazafizzah.blogspot.com/

S.A.I.N.A said...

salam syawal, follow sini dr segmen AA..group korea. jmput dtg blog ye =)

http://antooungu.blogspot.com/2011/08/segmen-promosi-blog-500-follower-ke.html

ceq mas said...

jom beraya ke kanada pulak

nabila azmi said...

hi2..slm kenal=)...done follo here=)..sy dri team dubai=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...