Pages

Wednesday, February 16, 2011

**TEMPAHAN UNTUK KEK HANTARAN** -KEK DURIAN-

Assalammualaikum and salam sejahtera all reader,

Ok..ni bukan tajuk cerita persiapan untuk perkahwinan saya. Tapi, ini KEK HANTARAN untuk di jual.

Kek durian ni dah jadi turun temurun kek hantaran drpd family saya. Since saya berumur 12 tahun time tu makcik saya kahwin, mama saya telah menyiapkan kek hantaran durian ni. Dah nk masuk beberapa abad ni, tradisi menghantar kek durian ni menjadi mcm kewajipan dlm family kami. So, dgn idea semua ahli keluarga, mama saya nak jual pula kek ni kepada semua yang berminat. Jgn tak percaya, ramai tertipu dgn kek ini yg semesti yer sebijik mcm durian.


So, sesiapa nak kahwin or bertunang dan nak hantaran kek ini, boleh msg saya di facebook atau tinggalkan email di box saya ok. Saya akan bagi harga yer

area: klang valley (KL & Selangor)
JB (coming soon)












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...