Pages

Monday, February 7, 2011

Fire...fire...fireworks in klang city

Assalammualaikum and salam sejahtera all readers..

First of all, I want to wish the Chinese new year to all my Chinese friends. It's hoped that in the rabbit year will have happiness and good health. So..don't forget to give me angpow ya!!!!

Ok... for your information, saya ni duduk dipersekitaran perumahan 1 malaysia..hehehe. I mean, tempat duduk saya ade pelbagai kaum, bangsa dan agama. So mostly di bandar klang ni adalah berbangsa Cina. Pada malam perayaan tahun baru cina, byk la meletup sana..meletup sini.. Di kesempatan itu..saya pun try la pd camera baru tuk mengambil gambar-gambar yg cantik-cantik...(saya baru nak belajar ambik gambar)


Berbalik kepada tajuk asal.. Saya telah mengunakan NEX3 sony camera untuk menghasil kan gambar yg tak seberapa cantik (nama pun baru belajar kan). Saya menggunakan lens 120 (rasa yer la..nanti saya tgk balik). Maaf la..saya ni baru belajar pasal peralatan camera..so tak sure mana satu kan...

So..enjoy this pic...sapa-sapa nak komen dipersilakan... boleh saya perbaiki teknik untuk mengambil photo untuk kali ini.

p/s: gambar tidak cantik..saya bukan pro dlm bidang ini.


ni mcm bentuk bunga kot





gambar ni perlu diperbaiki lagi kan....






di diantara 2... mcm lampu mentol terbakar pun ada..hahaha




ni kecikkk jer..cinonet


ni macam2...





ok..terakhir sekali





3 comments:

JumpZeera said...

chanteq sanggaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!

Hidayati Farhan said...

waaah, camera hebat gamba pon hebat lah ilya. tetekan betul dok klang kan mcm tgh perang meletup sana sini. huuu. tensi jek

ilya said...

g-ar :hahaha..dh bsising xleh tdr....tgh2 mlm pergi kuar ambik gambar..ade gak faedah yer..

yati: yup2..mcm nk berperang jer rasa yer...yati..ilya tak link lagi..tak silap haritu resepi mak hanis zalikha..(ayuz yg cr haritu)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...