Pages

Tuesday, November 24, 2009

my journey ... never end

assalamualaikum.. and salam sejahtera,

lama sudah saya tak bukak blog ni semenjak ader facebook. sekarang tgh mencari sesuatu yang perlu untuk masa hadapan. Kena buat pilihan yang terbaik. 2 hari ni dh bersemangat kembali nak mulakan satu penghijrahan baru.. walaupun maal hijrah lama lagi baik saya berhijrah terlebih dahulu sebelum terlewat.

beberapa bulan ni saya rasa mcm kosong jer hati ni... kerje pun mcm dh tak ikhlas..kerana banyak sgt propraganda yg berlaku di office. hati saya ni mesti tabah, cekal.. belajar apa yg boleh di pelajari. tapi perjalanan esok masih jauh lagi. Tak tau apa yg akan berlaku... best lak dgr lagu-lagu nasyid ni..bg semangat kembali.

Tak sabar untuk masuk ke tahun baru ni..byk perkara yg saya dh azam kan..hehehe..semangat.. walaupun tahun islam tak sampai sebulan lagi dan tahun masihi ader lagi sebulan.. saya sudah ader mission yg perlu di capai.. harap-harap benda ni akan tercapai..

ok la, saya pun tak tau nak tulis apa..

Kepada pembaca..tanam kan azam dr sekarang, rancang apa yg perlu dilakukan untuk esk, dan biarlah Allah tentukan perancangan kita itu...

Wasalam

2 comments:

sweet tooth said...

akhirnya...muncul kembali...

Mimiamilia said...

ahahaha
cik sweet tooth bila nak kembali?lama gilerrr2 sgt2 dah blog tu bersawang.

oit.takyah tunggu tahun baru kalau berubah.its starts from now!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...