Pages

Thursday, June 18, 2009

speeding


Assalammualaikum... and salam sejahtera,

Minggu ni cuti sekolah dh abis.. tp still dgn tabiat minggu cuti sekolah, bukan student or cikgu bgn lambat cuti sekolah...tp buat jugak sampai la ke minggu ni. Ni disebabkan jalan raya tak jem..

Kuar umah kul 7..dh leh sampai kul 740 kat office.. cepat tu..bukan dkt klang dgn pj...(cuti sekolah).
Tp kalau hari biasa kuar kul 7 mesti sampai office kul 750... lebih 10 min jer...

Minggu ni saya still dgn tabiat bangun lambat... tak leh nak kembali normal..take time..
So pagi2...sure kuar rumah kul 710.. and then bila sampai NKVE, dh jem jalan... setiap pg kena pecut laju2... takut sampai kul 805... tp ader je tepat2 kul 800 sampai dpn pintu office..hehehe
Nasib baik haritu bos tak der kat registration counter untuk tangkap budak2 yg dtg lambat ( bos saya ni tegas sikit dgn kelewatan pekerja).

Minyak kalau seminggu mesti RM30 jer guna dr isnin - sabtu..tp nampak gaya kena isi lagi ni, dh tak cukup..minggu ni dh isi penuh (RM 60) tp tak cukup..ni semua pasal speeding. bukan pegi keje je...tp balik pun sama cz saya ngantuk sgt....(tolong la saya....nak tertidur dlm kete je..huhuhu).

Oh..saya pernah tertidur dlm kete time traffic light (hehehe).. dasyat betul. and that time..sgt2 mengantuk.. saya ingat nak pejam mata jer..tak tau la pulak tertidur. sampai org belakang hon byk kali... (hahahaha)...

ok lah kawan2..

"Don't sleep when your drive" ....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...