Pages

Thursday, November 20, 2008

Klang Valley - " BIASA LA"

Today.. I'm stuck again in traffic jam!!!! So...biasa la ...this month mood cuaca yg agak suram.
Keadaan yg hujan lebat di ikuti dgn PETIR yg sambung menyambung. Dan keadaan biasa la
Dalam keadaan yg suram, kenderaan juga agak slow kelajuaan yer. Tp ader jer kenderaan yg penting kan diri sendiri...yg kecil biasala selalu di buli dgn yg besar-besar..mcm tikus kena buli dgn gajah... tak pun sama besar di buli dgn yg berjenama hebat!!! Biasa la....

Dan Biasa la... kalau keadaan dh gelap... tak nampak la jalan dan sekeliling.. dan biasa la... yang tak sabar di jalan raya ni selalu tempah MAUT!! dan Biasa la ...kalau tak eksiden tak sah!!!
kalau tak stuck dlm trafik ...itu bukan nama Klang Valley...hehehe



Tapi... bukan jer eksiden jer yg berlaku bila traffic jam... tapi di sebabkan BANJIR yang melanda di Klang Valley. Biasa la kalau terdegar berita BANJIR KILAAT tu.... dan itu la yg berlaku kepada saya....... huhuhuhu

Banjir again.... aritu bajir takderla sampai ke jalan raya sekadar di tepi jalan disebabkan sungai klang yg melimpah ruah. tapi kali ni dr 5 line terus jadi 1 line... banjir ni telah menyebabkan jalan nak ke Glanmary... terpaksa la stop. Kesian gak pada kederaan nak p Glanmary.. Nak turn away...memang tak boleh.. (ni gambar sg klang yg melimpah)




Saya sempat jugak merakam kan aksi2 banjir yang melimpah...

Dan time saya kuar dr office..memang dh hujan... saya bw la payung saya yg dh patah riuk tu... byk jasa dia jugak.. tp sedis..bila kasut baru saya beli tu basah... baru guna 2 hari.huhuhu.. Untuk pengetahuan semua..kasut saya untuk tahun ni hampir 7 kasut saya dh pakai untuk keje. semua tak tahan..walaupun jenama terkenal sampai la yg cikai.. ni disebabkan aktiviti keje saya yg memerlukan aktiviti berlari.hehehe... ( if ramai sgt patient yg ader )..




-ni kasut baru saya-

ok..ni ader video time tgh stuck!!



5 comments:

Mimiamilia said...

Glenmarie okay!

pakcik polis, sila tahan budak ni.adaka patut masa memandu leh amik video.bukan membahayakan orng rami ke?

YanDarwisy said...

Hi salam singgah...nice blog!

amiza said...

wehh..apsal wiper tu cam melambai2 jer..hik hik hik..oooo, quality video kureng memuaskan..

ilya_afirina said...

kakmimi- masa tu jam laa, sempat la tuk merakam gambar..jalan pun mcm kura2. Hahaha

yanDarwisy- hello

Kaklong- yup..wiper tu melambai2..haha. kan hp murah jer..hehehe

deennasour said...

huh..KL tak abes dgn sesak jalan, and banjir...muak!

hey hoy,
saya add link kamu..di pautan blog saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...